LinkedIn to obecnie najdynamiczniej rozwijający się portal społecznościowy świata biznesu. W samej Polsce z narzędzia korzysta już ponad 3 miliony osób. O tym, że są to Twoi potencjalni klienci przekonywał podczas kolejnej edycji tuBiznes Opener Rybnik ekspert Bartek Ziemiański.
Z nami kolejna edycja spotkań integracyjnych dla przedsiębiorców z cyklu tuBiznes Opener Rybnik. - Zależy nam na tym, by „Openery” były nie tylko okazją do budowy sieci kontaktów i integracji, ale też okazją do zdobycia, konkretnej, praktycznej wiedzy biznesowej – mówi redaktor naczelny Rybnik.com.pl Wacław Wrana.
Gościem specjalnym 9. edycji tuBiznes Opener Rybnik był Bartek Ziemiański – ekspert i konsultant specjalizujący się w portalu społecznościowym LinkedIn.
Podczas wczorajszego spotkania Ziemiański tłumaczył, że punktem wyjścia do skutecznego korzystania z portalu LinkedIn jest właściwe skonfigurowanie swojego profilu. Zajmuje to 10 minut, a może przesądzić o sukcesie. - Pierwsze wrażenie robi się tylko raz – mówił.
Aby z powodzeniem działać w sieci LinkedIn ekspert proponuje wdrożyć siedem kroków:
1. Twój profil musi być ciekawy, zadbaj o niego aby nie był cv;
2. Rozszerzaj sieć, zapraszając osoby które poznałeś lub chcesz poznać, np. 3 nowe osoby każdego dnia;
3. Personalizuj zaproszenia, szukaj punktów „styku”;
4. Bądź aktywnym użytkownikiem, polecaj i komentuj treści znajomych, liderów opinii, np. dając 5 poleceń i komentarzy każdego dnia;
5. Zacznij tworzyć posty, mogą to być recenzje ciekawych artykułów branżowych, relacja z eventu;
6. Nawiązuj dialog ze swoimi kontaktami, podtrzymaj relacje, odnieś się do ich działań, zapytaj co słychać, np. z 5 osobami każdego dnia;
7. Poszukaj możliwości przejścia do offline i zaproponuj niezobowiązujące spotkanie.
Gościem tuBiznes Opener Rybnik był również Artur Gliwicki dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku. Przedstawił on realizowany przez ZGM Program Ograniczania Niskiej Emisji, którego celem termomodernizacja i wymiana źródeł ciepła we wszystkich budynkach będących w zasobach miasta. - Jeśli chcemy wymagać od mieszkańców postaw proekologicznych i zachęcać ich do walki ze smogiem, sami jako Miasto musimy świecić przykładem – tłumaczył Artur Gliwicki.
Są już pierwsze efekty realizowanego przez ZGM programu. Miastu udało się zlikwidować wszystkie „kopciuchy” w budynkach komunalnych w dzielnicy w Niewiadom. W najbliższych latach inwestycje Miasta skupiać się będą w dzielnicy Boguszowice – Osiedle. Na te inwestycje Miasto wyda kilkadziesiąt milionów złotych.
Tagi: TuBiznes Opener Rybnik, LinkedIn, jak sprzedawać przez LinkedIn, jak pozyskiwać klientów przez LinkedIn, Bartosz Ziemiański
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu Rybnik.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Co z tym nadzorem korporacyjnym i audytem wewnętrznym? Uniwersytet Ekonomiczny zaprasza na konferencję
+6 / -0Najlepsze inwestycje w Katowicach: znamy laureatów Rankingu Inwestycji 2023!
+3 / -0"Grillowych" promocji jak na lekarstwo. Zakupy przed majówką nie będą tanie
+3 / -7Rewolucja w kilometrówce? Rząd chce włączyć elektryki i samochody hybrydowe
+2 / -11MAP ujawnia dramatyczną sytuację Poczty Polskiej. "Przekazana w tragicznym stanie"
+15 / -43Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera Rybnik.com.pl i napisz nam o tym!
Wyślij alert